Datum zverejnenia |
Predmet zmluvy/Číslo zmluvy |
Zmluvná cena |
Objednávateľ |
Dodávateľ |
Datum podpisu |
Datum uzatvorenia |
28.10.2024
Crz:29.10.2024 04:41
|
Štatutárny audit účtovnej závierky k 31. 12. 2023, overenie výročnej správy, overenie dodržiavania povinnosti podľa zákona č. 583/2004
|
450.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
Ing. Veronika Kutková |
|
01.10.2024 |
27.05.2024
Crz:21.06.2024 15:34
|
záväzok poskytovateľa poskytnút' objednávateľovi služby externého manažmentu -
vypracovať následne monitorovacie správy projektu počas obdobia udržateľnosti projektu - Názov projektu: ZATEPLENIE
KULTÚRNEHO DOMU, Kód projektu: 31OO47B|JB1 (ďalej len služby extern6ho manažmentu) za podmienok dojednaných v
tejto zmluve. 160524
|
1000.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
CS Consulting lnt., s.r.o. |
|
17.05.2024 |
15.01.2024
Crz:15.01.2024 20:03
|
Zber, preprava a zabezpečenie zhodnotenia alebo zneškodnenia vytriedených zložiek komunálnych odpadov, poskytnutie vriec, nádob alebo kontajnerov na triedený zber Dodatok č. 4
|
1.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
Marius Pedersen a. s. |
|
29.12.2023 |
02.01.2024
Crz:02.01.2024 19:46
|
Úprava cien nakladania s odpadmi Dodatok č. 4
|
19.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
Marius Pedersen, a. s. |
|
12.12.2023 |
30.10.2023
Crz:30.10.2023 20:53
|
Štatutárny audit účtovnej závierky zostavenej k 31. 12. 2022
Overenie výročnej správy za rok 2022
Overenie dodržiavania povinností zákona o rozpočtových pravidlách samosprávy 6/2023
|
400.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
Ing. Veronika Kutková |
|
30.10.2023 |
19.06.2023
Crz:19.06.2023 19:55
|
doplnenie zmeny v Čl. II. Predmet zmluvy Bod. 3 - doplnenie nasledovne: Poskytovateľ bude viesť a uchovávať evidenciu o druhoch a množstve odobratých odpadov, ich uskladnení, zhodnotení alebo zneškodnení podľa platných predpisov. Dodatok č. 3
|
0.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
Marius Pedersen, a. s. |
|
01.01.2023 |
17.02.2023
Crz:17.02.2023 19:40
|
zmena licenčného poplatku od roku 2023 DANE Dodatok č. 1
|
102.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
TOPSET Solutions s. r. o. |
|
16.02.2023 |
07.02.2023
Crz:07.02.2023 21:30
|
Poistenie majetku 8093253770
|
369.23 € s DPH |
Obec Hradisko |
ČSOB Poisťovňa, a. s. |
|
03.02.2023 |
05.01.2023
Crz:05.01.2023 19:30
|
Zmluvné strany sa dohodli, že týmto Dodatkom č. 4 sa vo vyššie uvedenej Zmluve o dielo mení jedna položka rozpočtu podľa článku č. 5 bod 1 Cena za zhotovenie predmetu zmluvy v rozsahu č. 3. tejto zmluvy je stanovená dohodou zmluvných strán v zmysle § 3 Zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších zmien a doplnkov a je doložená kalkuláciou - rozpočtom, ktorý tvorí prílohu č. 1 k tejto zmluve. Dôvodom zmeny položky rozpočtu sú nasledovné skutočnosti: Počas realizácie stavby "Zateplenie kultúrneho domu Hradisko" došlo pri vybúraní pôvodných otvorových konštrukcií k zisteniu, že bude potreba drobných zmien týkajúcich sa rozmerov výplňových otvorových konštrukcií. Z dôvodu statického posúdenia projektanta, kde nie je možné zasahovať do nosných častí obvodového muriva, je potrebná dodatočná zmena rozmerov dverí.
Príloha: Súhrnný list stavby Príloha k Dodatku
|
191472.61 € s DPH |
Obec Hradisko |
DARUS stav s.r.o. |
|
08.12.2022 |
19.12.2022
Crz:19.12.2022 19:20
|
1. Obec na základe rozhodnutia starostu obce poskytuje príjemcovi Mesto Dolný Kubín, Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 026 01 Dolný Kubín finančnú dotáciu vo výške 98,70 €, slovom deväťdesiatosem eur a sedemdesiat centov.
2. Dotácia bude použitá na náklady spojené s vzdelávaním v Centre voľného času pri ZŠ Petra Škrabáka v Dolnom Kubíne pre deti s trvalým pobytom na území obce Hradisko:
Zina Dudžáková, Hradisko 19.
3. Príjemca vyhlasuje, že finančnú dotáciu uvedenú v ods. 1 tohto článku prijíma bez výhrad a súhlasí s dohodnutými podmienkami podľa tejto zmluvy.
1/2022
|
98.70 € s DPH |
Obec Hradisko |
Mesto Dolný Kubín |
|
09.12.2022 |
13.12.2022
Crz:13.12.2022 11:15
|
Zmluvné strany sa dohodli, že týmto Dodatkom č. 4 sa vo vyššie uvedenej Zmluve o dielo mení jedna položka rozpočtu podľa článku č. 5 bod 1 Cena za zhotovenie predmetu zmluvy v rozsahu č. 3. tejto zmluvy je stanovená dohodou zmluvných strán v zmysle § 3 Zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších zmien a doplnkov a je doložená kalkuláciou - rozpočtom, ktorý tvorí prílohu č. 1 k tejto zmluve.
Dôvodom zmeny položky rozpočtu sú nasledovné skutočnosti:
Počas realizácie stavby "Zateplenie kultúrneho domu Hradisko" došlo pri vybúraní pôvodných otvorových konštrukcií k zisteniu, že bude potreba drobných zmien týkajúcich sa rozmerov výplňových otvorových konštrukcií.
Z dôvodu statického posúdenia projektanta, kde nie je možné zasahovať do nosných častí obvodového muriva, je potrebná dodatočná zmena rozmerov dverí. Dod č. 4 ZoD 01/2021
|
191472.61 € s DPH |
Obec Hradisko |
DARUS stav s.r.o. |
|
08.12.2022 |
15.11.2022
Crz:15.11.2022 20:51
|
zmluvné strany sa v zmysle článku 6 Zmena zmluvy, bod 6.13 zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzatvorenej dňa 17. 06. 2022, evidovanej pod číslom KZP-PO4-SC431-2021-68/BUB1 dohodli na zasledovných zmenách: príloha č. 2 Zmluvy sa ruší a nahrádza sa novou prílohou č. 2, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tohto dodatku Dodatok č. 1
|
191472.61 € s DPH |
Obec Hradisko |
Slovenská inovačná a energetická agentúra |
|
11.11.2022 |
06.10.2022
Crz:06.10.2022 15:36
|
Zmluvné strany sa dohodli, že týmto Dodatkom č. 3 sa vo vyššie uvedenej Zmluve o dielo predlžuje v zmysle článku 4. ČAS PLNENIA, bod 5 PREDĹŽENIE LEHOTY VÝSTAVBY, písmeno e) lehota plnenia výstavby.
Dôvodom predĺženia sú nasledovné skutočnosti:
nakoľko došlo podľa Zmluvy o dielo č. 01/2021, v zmysle článku 4, odstavec 5, bod e) k zvláštnym okolnostiam, nezavinené porušením povinností zhotoviteľa alebo niekoho za koho zhotoviteľ zodpovedá, boli následne stavebné práce prerušené. Dôvodom bolo avizované predĺženie dodávok stavebného materiálu - strešnej krytiny a jej doplnkov, okien a dverí a minerálnej vlny, pretože dva roky trvania pandémie COVID -19 a vypuknutie vojny na Ukrajine spôsobilo celosvetový problém so zásobovaním týchto materiálov v stavebníctve a následné predĺženie dodávok týchto stavebných materiálov. Prijímateľ so zhotoviteľom sa preto dohodli, že vzhľadom na avizovanú nedostupnosť týchto stavebných materiálov podľa rozpočtu projektu a ich prvotné zabezpečenie, ktoré má zásadný vplyv na plynulú realizáciu stavebných prác na prerušení stavebných prác a následnom predĺžení lehoty výstavby, nakoľko v tom čase už bolo od jednotlivých dodávateľov materiálov postupne avizované predĺženie lehôt a dodanie stavebného materiálu v termíne 9/2022 až 10/2022.
Lehota sa po dohode objednávateľa so zhotoviteľom predlžuje o 3 mesiace.
Dodatok č. 3
|
191472.61 € s DPH |
Obec Hradisko |
DARUS stav s.r.o. |
|
09.09.2022 |
06.10.2022
Crz:06.10.2022 06:15
|
úprava cien v oblasti nakladania s odpadmi, uvedených v prílohe č. 1 Dodatok č. 3
|
43.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
Marius Pedersen, a. s. |
|
29.09.2022 |
23.08.2022
Crz:23.08.2022 17:05
|
štatutárny audit účtovnej závierky zostavenej k 31. 12. 2021, overenie výročnej správy s auditovanou účtovnou závierkou za rok 2021, overenie dodržiavanie povinnosti podľa zákona č. 583/2004 3/2022
|
400.00 € s DPH |
Obec Hradisko |
Ing. Veronika Kutková |
|
19.08.2022 |